Тема: Історія Запорізького козацтвана уроках математики у 1 класі.
Талдикіна Ілона Ігорівна
вчитель початкових класів,вища категорія, старший вчитель
ЗНВКТП ЗОШ № 70
Гігаурі Надія Вікторівна
м. Запоріжжя, вул Снайперська, 1
тел.
Email: school70@ukr.net
Провідна педагогічна ідея досвіду
Технологічний аспект викладання математики у початкових класах полягає не в прямому, лінійному перенесенні теоретико-методичних засад сучасного розуміння, технології навчання; а у творчому пошуку шляхів продуктивного навчання математики молодших школярів.
Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду
Одним із соціальних замовлень щодо математичної підготовки відповідно вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти в освітній галузі “Математика” є не стільки оволодіння знаннями, скільки розвиток мисленнєвих процесів або математичного мислення. Це розвиток молодших школярів через засвоєння математичних понять та формування в них спеціальних умінь та навичок на матеріалі математичних завдань з теоретичним та прикладним змістом, які забезпечують безперервність особистого розвитку учнів.
Науково-теоретична база досвіду
Підвищення продуктивності математичної освіти можливо за умови впровадження у навчальний процес новітніх технологій навчання. Вони мають розглядатись не ізольовано, а у системі початкової загальної освіти, забезпечувати концептуальну неперервність освітнього простору. До педагогічних технологій відносимо інтерактивні технології, технологію диференційного навчання, технологію проектування, технологію ігрової діяльності та технологію складання нестандартних задач.
Стисла анотація досвіду
У досвіді “Історія Запорізького козацтва на уроках математики у 1 класі” (нестандартні задачі) пропонуються задачі різних видів, зміст яких базується на знайомстві з життям, традиціями, звичаями запорізьких козаків, розвиває уявлення про життя на Запорізькій Січі, зацікавлює історію українського народу. А також стимулює інтерес учнів до математики, розвиває мислення під час розв'язування задач, виховує допитливість.
Результативність впровадження досвіду
Застосування матеріалу на уроках математики, підвищення рівня міцності знань, інтелектуальний розвиток учнів, творчий підхід до розв'язування задач.
Репрезентація досвіду
Виступ і презентація на засіданні шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів; досвід представлений на семінарі у навчальному закладі; рекомендований на батьківських зборах.
Перейти до перегляду матеріалів
Проголосувати за матеріал на сторінці виставки
|