НВК №70 м.Запоріжжя - Матеріали Талдикіної І.І. до участі у міській педагогічній виставці перспективного досвіду 2016р.

Стань успішним разом з нами!

Навчально-виховний комплекс №70 - це загальноосвітня школа №70, клуб дітей з особливими потребами "Джерело", спортивно-туристичний клуб "Едельвейс"

Вітаю Вас Гість | RSS Место под блок

Тема: Історія Запорізького козацтвана уроках математики у 1 класі.

Талдикіна Ілона Ігорівна

вчитель початкових класів,вища категорія, старший вчитель

ЗНВКТП ЗОШ № 70

Гігаурі Надія Вікторівна

м. Запоріжжя, вул Снайперська, 1

тел.

Email: school70@ukr.net

 

 

 

 

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду

Технологічний аспект викладання  математики у початкових класах полягає не в  прямому, лінійному  перенесенні теоретико-методичних засад сучасного розуміння, технології навчання; а у творчому пошуку шляхів продуктивного навчання математики молодших  школярів.

 

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду

Одним із соціальних замовлень щодо математичної підготовки відповідно   вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти в освітній галузі  “Математика” є не стільки оволодіння знаннями, скільки розвиток мисленнєвих процесів  або математичного мислення. Це розвиток молодших школярів через засвоєння  математичних понять та формування в них  спеціальних умінь та навичок на матеріалі математичних завдань з теоретичним та прикладним змістом, які забезпечують безперервність особистого розвитку учнів.

 

Науково-теоретична база досвіду

Підвищення продуктивності  математичної освіти можливо за умови впровадження у навчальний процес новітніх технологій  навчання. Вони  мають розглядатись не ізольовано, а у  системі початкової загальної освіти, забезпечувати концептуальну неперервність освітнього простору. До педагогічних технологій відносимо інтерактивні технології, технологію диференційного навчання, технологію проектування,  технологію ігрової діяльності та технологію складання нестандартних задач.

 

Стисла анотація досвіду

 У досвіді “Історія Запорізького козацтва на уроках математики у 1 класі” (нестандартні задачі)  пропонуються задачі різних видів, зміст яких базується на знайомстві з життям, традиціями, звичаями запорізьких козаків, розвиває уявлення про життя  на Запорізькій Січі, зацікавлює історію українського народу. А також стимулює інтерес учнів  до математики, розвиває мислення під час  розв'язування задач, виховує допитливість.

 

Результативність впровадження досвіду

 Застосування матеріалу на уроках  математики, підвищення рівня міцності  знань, інтелектуальний розвиток учнів, творчий підхід до розв'язування задач.

 

Репрезентація досвіду

Виступ і презентація на засіданні шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів; досвід представлений на семінарі у  навчальному закладі; рекомендований  на батьківських зборах.

Перейти до перегляду матеріалів

Проголосувати за матеріал на сторінці виставки


Пошук по сайту

Новини клубів

Підручники

Дії в надзвичайних ситуаціях

Книга про школу

Офіційні посилання

Міністерство освіти і науки України



ТВО Комунарського району



Центр оцінювання якості освіти



Коли потрібна допомога:

Адреси та телефони служб МВС, в які можна звертатися в разі потреби можна знайти тут>>

Самоврядування

Президент школи


Бірюков Руслан, 11 - А клас

Всеукраїнські конкурси

Сайти вчителів





Новинu osvita.ua