НВК №70 м.Запоріжжя - Матеріали Ковтун С.А. до участі у міській педагогічній виставці перспективного досвіду 2016р.

Стань успішним разом з нами!

Навчально-виховний комплекс №70 - це загальноосвітня школа №70, клуб дітей з особливими потребами "Джерело", спортивно-туристичний клуб "Едельвейс"

Вітаю Вас Гість | RSS Место под блок

Ведення  власного предметного блогу як елемент впровадження сучасних інформаційних технологій на уроках історії

 

http://pedvistavka.at.ua/Photo/Komunarsky/kovtun_s.a..jpgКовтун Світлана Анатоліївна, 
вчитель історії, «спеціаліст першої категорії»

Запорізький навчально-виховний комплекс технічного профілю (підрозділ ЗОШ №70) Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  69027, м. Запоріжжя, вул. Снайперська, 1
Телефон: 7698050
E-mail: school70@ukr.net 
Сайт: zp-school70.at.ua

Персональний блог: pagesofhistory.at.ua

Директор Гігаурі Надія Вікторівна 

Провідна педагогічна ідея досвіду

Розвиток особистості за допомогою і на матеріалі засобів масової комунікації (Internet) з метою формування культури спілкування з медіа, творчих, комунікативних здібностей, критичного мислення, вмінь повноцінного сприймання, інтерпретації, аналізу й оцінки медіатекстів, навчання різних форм самовираження за допомогою медіа-техніки. Залучення інтернет-простору у навчання робить освітній простір досяжним в будь-який час і за найзручніших умов.

 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Кожен з нас прекрасно відчуває, що живе в дуже цікавий час. Сьогодні в школі навчаються діти, які народилися в ХХІ столітті. Вони не уявляють свого життя без мобільного телефону та комп’ютера… Це так зване «екранне покоління». Діти прекрасно читають з екрана, люблять електронні видання, будь-які нововведення електроніки, але, на жаль, не дуже люблять читати звичайні підручники. Ці «штучки» -  комп’ютери  та ноутбуки – були поряд з ними завжди… Їм непотрібно вчитися використовувати ці предмети. Тому більшість першокласників без страху сідають за комп’ютер, для них це звичайне явище. Нові інформаційно-комунікаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають цілком нові можливості для пошуку, дозволяють реалізувати принципово нові можливості для творчості, застосувати нові форми й методи навчання. За умови систематичного використання інформаційних технологій у навчальному процесі в поєднанні з традиційними методами досягається значне  підвищення ефективності навчання.

 

Науково-теоретична база досвіду

1.Концепція впровадження медіаосвіти в Україні [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.ispp.org.ua/news_44.htm

2.Череповська Н.І. Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ. Візуальна медіакультура / Наталія Череповська – К.: Видавництво «Шкільний світ», 2010. – 128 с. Череповська Н.І. 3.Медіаперцептивна комунікація: ресурси перегляду візуальних медіатекстів / Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – К.: Видавництво «Фенікс», 2012. – Том ХІІ. Психологія творчості. – Випуск 15. – Частина І. – С. 407-416.

4.Медіаосвіта та медіаграмотність: підручник / Ред.-упор. В. Ф. Іванов, О. В. Волошенюк; За науковою редакцією В. В. Різуна. — Київ: Центр Вільної Преси, 2013. — 352 с.  Режим доступу:  http://www.aup.com.ua/uploads/mo2.pdf

5.Медіапедагогіка. Медіаосвіта. Медіадидактика / Г. В. Онкович // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис . – 04/2007 . – N2 . – С.63-69 Онкович Г.В. Медіа-педагогіка і медіа-освіта: поширення у світі // Дивослово, 2007.– No 6. – с.2-4. Духаніна Н.М.

6.Медіатехнології як мотивація студентів до навчання // Вища освіта України у контексті  інтеграції до європейського освітнього простору: Вища освіта України.  Дод. 3.  Т. V. (12).  2008. С.189-193.

 

Стисла анотація досвіду

Персональний блог надає інформацію про мене як учителя, вміщає  навчальні розробки , дозволяє розширити сферу взаємодії учителя й учнів, колег. Блог складається  із взаємопов’язаних розділів з чітко розмежованими   функціями: головна сторінка, інформація про  вчителя, фотогалерея, відео, карта блогу.  В блозі є головне меню, вертикальне меню, кнопки соціальних мереж, пошук по блогу, коментарі, хмарки тегів, вибіркові  матеріали до уроків. Матеріали, що розміщені в блозі, доступні учням і в школі, і вдома. Вмонтовані  відео, презентації, гіперпосилання  тощо поповнюють скарбничку технічних засобів, які учні можуть у будь-який час використати з користю для себе. Учні у будь – який час можуть повернутися до матеріалів уроків, попрацювати з картами, таблицями, знайти необхідну інформацію при підготовці до уроку, переглянути відео, підготуватися до контрольної роботи;  а ті діти, що пропустили урок, одержують можливість його заочного відвідання. Крім того, учні отримують стимул творчо працювати, оскільки створені ними  матеріали знаходять своє місце в учительському блозі і  представляються широкому загалу відвідувачів блогу

 

Результативність впровадження досвіду

Досвід  використання матеріалів блогу дозволяє мені  зробити висновки щодо помітного підсилення  в учнів  інтересу  до  процесу навчання. Новизна використовуваної технології стає одним із головних мотивуючих факторів у навчанні.

 

Репрезентація досвіду

Обласний фестиваль-огляд освітніх веб-ресурсів області, 2015 (лауреат)

Посилання на блог: pagesofhistory.at.ua

Проголосувати за матеріл на сторінці виставки


Проголосувати за матеріл на сторінці виставки


Пошук по сайту

Новини клубів

Підручники

Дії в надзвичайних ситуаціях

Книга про школу

Офіційні посилання

Міністерство освіти і науки України



ТВО Комунарського району



Центр оцінювання якості освіти



Коли потрібна допомога:

Адреси та телефони служб МВС, в які можна звертатися в разі потреби можна знайти тут>>

Самоврядування

Президент школи


Бірюков Руслан, 11 - А клас

Всеукраїнські конкурси

Сайти вчителів





Новинu osvita.ua