НВК №70 м.Запоріжжя - Матеріали Гриняєвої Н.Г. до участі у міській педагогічній виставці перспективного досвіду 2016р.

Стань успішним разом з нами!

Навчально-виховний комплекс №70 - це загальноосвітня школа №70, клуб дітей з особливими потребами "Джерело", спортивно-туристичний клуб "Едельвейс"

Вітаю Вас Гість | RSS Место под блок

Майстер-класи на уроках та в позакласній роботі учителя трудового навчання

 

Подпись: ФотоВчителя(Сжать для веб-страниц)

Гриняєва Наталія Григорівна

вчитель трудового навчання, «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»

Запорізький навчально-виховний комплекс технічного профілю (підрозділ ЗОШ №70) Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  69027, м. Запоріжжя, вул. Снайперська, 1
Телефон: 7698050
E-mail: school70@ukr.net 

Сайт: zp-school70.at.ua

Директор Гігаурі Надія Вікторівна 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду

Майстер-клас - це особлива форма навчального заняття, яка заснована на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певного пізнавального та проблемного педагогічного завдання безпосередньо майстром (вчителем, підготовленим учнем тощо).

 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Оскільки майстер-клас - це ефективна форма передачі знань і умінь, обміну досвідом навчання і виховання, основною частиною якої є демонстрація оригінальних методів освоєння певного змісту за активної ролі всіх учасників заняття, то в наш час, час пошуку нових ефективних методів викладання МК дуже вдало доповнюють традиційну форму передачі знань учням. Таким чином, майстер-клас надає можливість передачі учням досвіду майстром шляхом прямої й коментованої демонстрації прийомів роботи.

 

Науково-теоретична база досвіду

Майстер-класи як технологія передачі знань від майстра до учнів з’явилась дуже давно, але не використовувалась як окремий вид навчання, а була складовою у  загальній системі передачі знань. І лише останнім часом МК стали використовуватись як окрема, самостійна навчальна технологія. Найчастіше МК використовують для відкритих творчих заходів. Така публічність призводить до заохочення і активної участі у МК випадкового глядача, що значно підвищує їх результативність. 

 

Стисла анотація досвіду

Учитель як професіо­нал протягом років виробляє індивідуальну (авторську) методичну систему, що містить цілепокладання, проектування, використання послідовності багатьох відомих дидактичних і виховних методик, уроків, заходів, власні винаходи, ураховує реальні умови роботи з різними категоріями учнів тощо. Я використовую міні МК на уроках трудового навчання різних технік декоративно-ужиткового мистецтва: вишивання, в’язання, виготовлення м`якої іграшки, ляльки-мотанки тощо та на уроках дизайну демонструючи різні техніки з малювання та створення і оздоблення проектних виробів. Окрім цього, дуже активно я використовую МК в роботі з гуртківцями та під час проведення з ними різноманітних позакласних заходів. За цей час було накопичено певний досвід з питань планування, організації майстер-класів у розрізі трудового навчання.

 

Результативність впровадження досвіду

1.Накопичений досвід роботи  та знання з основного предмету;

2.Володіння великою кількістю технік з  різних видів декоративно-ужиткового мистецтва ( в тому числі популярних у наш час: декупаж, вітраж, батик тощо;

3.Володіння комп’ютерними програмамиWindows, MSOffice, PowerPoint,Internet

 

Репрезентація досвіду

 

Використання в межах ЗНВКТП:

1.Проведення занять за формою МК в межах Декад:

2.Предметно-методичного циклу на тему «Від розвитку навчально-пізнавальної до формування дослідницької компетентності шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій на уроках та в позакласний час»;

3.Відкритий захід для участі в конкурсі «Сходинка до успіху» на тему: «Виготовлення квітів для прикрашання помешкань. Оформлення шкільного кабінету до свята»;

4.Предметно-методичний день здоров’я для учнів 7-х кл. на тему: «Знайомство з індійським танцем» (у межах декади наук «Уроки здоров’я на уроках» та з використанням педагогічної  технології «Діти дітям») тощо;

5.Предметно-методичний день «Подаруй краплинку любові захисну вітчизни».

 

Позакласна робота:

1.Проведення предметних та позакласних заходів у формі МК на семінарах для батьків;

2.В межах проведення святкових заходів та звітів з гурткової роботи;

 

За межами школи: 

1.В межах роботи творчої групи «Діти дітям» (2011-2013) проведення МК в ДК та на площах міста;

2.В межах роботи творчої групи «Навчився сам- навчи іншого» (2012-2015) проведення МК  в центр ТТУМ «Грані» та у клуб «Джерело» для дітей з проблемами здоров’я та для хворих дітей з ТЕР центру.

 

Інше:

1.Статті в газеті «Шкільний світ» : «Трудове навчання»  №7/2015»Декупаж у декоруванні ужиткових речей»,  «Позашкілля» №4/2013 «Чарівність індійського танцю»;

2.Створення групи учнів-волонтерів та лідерів для організації і проведення учнівських майстер-класів;

3.Проведення І (шкільного) етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт у МАН у формі майстер-класів;

4.Активна участь у виставках та різноманітних шкільних, районних та міських заходах.

Перейти до перегляду матеріалів

Проголосувати за матеріал на сторінці виставки


Пошук по сайту

Новини клубів

Підручники

Дії в надзвичайних ситуаціях

Книга про школу

Офіційні посилання

Міністерство освіти і науки України



ТВО Комунарського району



Центр оцінювання якості освіти



Коли потрібна допомога:

Адреси та телефони служб МВС, в які можна звертатися в разі потреби можна знайти тут>>

Самоврядування

Президент школи


Бірюков Руслан, 11 - А клас

Всеукраїнські конкурси

Сайти вчителів





Новинu osvita.ua