НВК №70 м.Запоріжжя - Матеріали Гетьман М.О. до участі у міській педагогічній виставці перспективного досвіду 2016р.

Стань успішним разом з нами!

Навчально-виховний комплекс №70 - це загальноосвітня школа №70, клуб дітей з особливими потребами "Джерело", спортивно-туристичний клуб "Едельвейс"

Вітаю Вас Гість | RSS Место под блок

Тема Формування діалогічного мовлення учнів 5-го класу на базі  підручника «English» автора О.Д. Карпюк

 

Гетьман Маргарита Олександрівна

учитель англійської мови, «спеціаліст»

 

Запорізький навчально-виховний комплекс технічного профілю (підрозділ ЗОШ №70) Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  69027, м. Запоріжжя, вул. Снайперська, 1
Телефон: 7698050
E-mail: school70@ukr.net 

Сайт: zp-school70.at.ua

Директор Гігаурі Надія Вікторівна 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду

Проблема навчання діалогічного мовлення на всіх етапах вивчення іноземної мови є однієї із самих актуальних проблем у методиці навчання іноземній мові.

 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Пошук шляхів формування комунікативної особистості пов’язаний з необхідністю удосконалення  існуючих підходів до організації та проведення навчально-виховного процесу для забезпечення прогресу в оволодіння іноземною мовою як засобом спілкування. Мова йде про формування комунікативної компетенції, тобто здатності та готовності здійснювати безпосереднє іншомовне спілкування. Основу комунікативної компетенції становлять комунікативні вміння, одним із засобів розвитку яких є діалогічне мовлення. Досвід спрямований на удосконалення методики формування діалогічного мовлення учнів 5-го класу на базі підручника «English» автора О.Д.Карп’юк, орієнтованого на реалізацію завдань нового Державного стандарту базової і повної середньої освіти.

 

Науково-теоретична база досвіду

Методологічне підґрунтя становлять праці видатних психологів, лінгвістів і дидактів світу, які досліджували психологічний, лінгвістичний, психолінгвістичний аспекти вивчення діалогу (Л.С. Виготський, Е. Берн,

Р. Бернс, Д.К. Джонс, К. Джонсон, Дж. Д’юї, В. Кілпатрік, Р. Ладо, С. Лівінгстоун, Ж. Піаже, Р. Роджерс, Р. Скіннер, К. Славін, Т. Хатчінсон та ін.). Розробкою проблеми займалися і продовжують займатися багато науковців. Питаннями ситуативності мовлення й створенням навчальних комунікативних ситуацій займалося багато вчених (Й.М. Берман, В.А. Бухбіндер, Г.В. Бойкова, В.Л. Скалкін, Г.А. Рубінштейн, А. Хорнбі), типології вправ з навчання усного (діалогічного) мовлення (Є.П. Шубін, Є.І. Пассов, Е.Ю. Сосенко).

 

Стисла анотація досвіду

На етапі переходу до нового Державного стандарту базової і повної загальної освіти  актуальність побудови системи роботи щодо формування діалогічного мовлення на матеріалі сучасних підручників для учнів основної школи безперечна. На основі аналізу мовленнєвого матеріалу, а також системи вправ підручника «English» автора О.Д. Карп’юк для 5-го класу показано систему роботи щодо формування діалогічного мовлення з метою досягнення основної мети навчання іноземної мови - формування комунікативної компетенції.

 

Результативність впровадження досвіду

Системне формування навичок діалогічного мовлення через впровадження комплексу вправ

 

Репрезентація досвіду

Виступи на засіданнях ШМО, в межах роботи міжпредметної творчої групи «Методичний супровід викладання предметів за новим Держстандартом»

Перейти до перегляду матеріалів

Проголосувати за матеріал на сторінці виставки


Пошук по сайту

Новини клубів

Підручники

Дії в надзвичайних ситуаціях

Книга про школу

Офіційні посилання

Міністерство освіти і науки України



ТВО Комунарського району



Центр оцінювання якості освіти



Коли потрібна допомога:

Адреси та телефони служб МВС, в які можна звертатися в разі потреби можна знайти тут>>

Самоврядування

Президент школи


Бірюков Руслан, 11 - А клас

Всеукраїнські конкурси

Сайти вчителів





Новинu osvita.ua